Škola vědomostí
Strana 1 z 1
Škola vědomostí
Kdy: 23.06
Kde: Začátek v táboře.
V kolik: 19.00
RP: Ač průzkum ne vždy dopadl dobře objevila se severu dobře fungující farma. Ovšem jsou na ní nemrtví obyvatelé. Mercatura se rozhodla tam udělat v pondělí večer výpravu. Kdo se chce přidat je zvaný.
OOC, velice důležité:
Tímhle eventem chci zahájit delší chain event o 20ti částech.
Narovinu přiznám půjde o prachsprostou střílečku či diablovku. Ovšem troufám si říct že s nápadem. Každej z levelů bude nějak nápaditý, každý z nepřátel bude jiný krapek.
Inovací podle mě bude také stupnující se obtížnost. Vždy před eventem sem napíšu něco zběžného o dalším levelu. Obtížnost se bude dělit na škále 1 - 10 přičemž zítřejší event je na obtížnosti 1 (10tka je final level). Dle toho jsou ovšem i odměny, čím jednoduší, tím menší odměna.
Další, co není moc známé. U mě na eventech se NEJEDE na rolly! Občas si je vyžádám, ale velice málo. U mě platí že čím kvalitnější emote tím větší šance na úspěch. Tzn: Propracovanej emote vám dá větší šanci na zabití nepřítele než emote /e přiběhne a sekne.
Takže doufám že se zítra uvidíme a odpustíte že první level bude na krapek horší úrovni protože ještě postrádá pár věcí které ovšem již nejdou doplnit.
Těším se na vás.
Kde: Začátek v táboře.
V kolik: 19.00
RP: Ač průzkum ne vždy dopadl dobře objevila se severu dobře fungující farma. Ovšem jsou na ní nemrtví obyvatelé. Mercatura se rozhodla tam udělat v pondělí večer výpravu. Kdo se chce přidat je zvaný.
OOC, velice důležité:
Tímhle eventem chci zahájit delší chain event o 20ti částech.
Narovinu přiznám půjde o prachsprostou střílečku či diablovku. Ovšem troufám si říct že s nápadem. Každej z levelů bude nějak nápaditý, každý z nepřátel bude jiný krapek.
Inovací podle mě bude také stupnující se obtížnost. Vždy před eventem sem napíšu něco zběžného o dalším levelu. Obtížnost se bude dělit na škále 1 - 10 přičemž zítřejší event je na obtížnosti 1 (10tka je final level). Dle toho jsou ovšem i odměny, čím jednoduší, tím menší odměna.
Další, co není moc známé. U mě na eventech se NEJEDE na rolly! Občas si je vyžádám, ale velice málo. U mě platí že čím kvalitnější emote tím větší šance na úspěch. Tzn: Propracovanej emote vám dá větší šanci na zabití nepřítele než emote /e přiběhne a sekne.
Takže doufám že se zítra uvidíme a odpustíte že první level bude na krapek horší úrovni protože ještě postrádá pár věcí které ovšem již nejdou doplnit.
Těším se na vás.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
Omlouvám se, event bude zítra. Překlikl jsem se.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
Takže. Prozačátek - Vím že ten event nebyl to ono, jsem poučen ze svých chyb, ovšem také jsem varoval že začátek (alias první level) bude nuda. Zabili jste zatím jen 1 bosse ze tří na prvním levelu.
Nyní vás čeká sklep. A nějací hráči si to chtěli prohlédnout tak tedy zde jsou spelly prvního bosse. Jinak, vždy jsem ochoten dělat pokračování, jen se musí sejít 6 hráčů (+ nejlépe 3 hráči na mobky).
Miniboss 1: Vrátný: -postarší(zachovalá mrtvola) oplátovaný voják
- Fáze 1
- používá meč a štít
- Obranne postavení: Muze pouzit celkove 3x za boj. Stit se mu lehce rozzari svetlem a dokaze absorbovat jakekoliv rany po x emotu. Ovsem nemůže také útočit nijak.
- Úder štítem: Když odrazí štítem ránu, může okamžitě vrátit úder.
- Fáze 2
- Změna stylu: Když přijde o štít tasí obouruční sekeru.
- Průraz: Pokud má obouruční sekeru, může chvilku počkat, sekera se tím nabije (lehce se rozzáří červeně). Ač způsobí menší škody na cíly, tak ho udeří silněji (hráč odletí).
- Nečekaný úder: Údeří toporem sekery cíl do břicha.
- Fáze 3
Poslední šance: Když ho hráči připraví o sekeru stvoří se mu v dlani magicky dýka o kterou nemůže být připraven.
- Faleš: Rychle, ovšem ne moc silně zaútočí a hráči netuší kam povede úder.
Spelly po celou dobu boje:
- Povinnost vrátného: Ač ho hráči na první pohled zabijí, opět se zvedne. Jediná možnost jak ho zabít je připravit ho o všechny zbraně + odseknout obě ruce, obě nohy a hlavu.
- Nikdy sám: Každé tři emoty si Vrátný rollne 1 - (počet hráčů -3) a dle toho se spawnou základní mobky. Pokud rollne nejvyšší číslo tak se instantně do toho zvednou všechny silné nestvůry.
- Poslední postavení: Jakmile je na bojišti sám zvedá se mu odolnost jeho zbroje (kolem něj začnou v RP lítat modré čárky).a zbavuje se veškerých negativních efektů (zpomalení, hoří atd..) v tu chvíli.
Nyní vás čeká sklep. A nějací hráči si to chtěli prohlédnout tak tedy zde jsou spelly prvního bosse. Jinak, vždy jsem ochoten dělat pokračování, jen se musí sejít 6 hráčů (+ nejlépe 3 hráči na mobky).
Miniboss 1: Vrátný: -postarší(zachovalá mrtvola) oplátovaný voják
- Fáze 1
- používá meč a štít
- Obranne postavení: Muze pouzit celkove 3x za boj. Stit se mu lehce rozzari svetlem a dokaze absorbovat jakekoliv rany po x emotu. Ovsem nemůže také útočit nijak.
- Úder štítem: Když odrazí štítem ránu, může okamžitě vrátit úder.
- Fáze 2
- Změna stylu: Když přijde o štít tasí obouruční sekeru.
- Průraz: Pokud má obouruční sekeru, může chvilku počkat, sekera se tím nabije (lehce se rozzáří červeně). Ač způsobí menší škody na cíly, tak ho udeří silněji (hráč odletí).
- Nečekaný úder: Údeří toporem sekery cíl do břicha.
- Fáze 3
Poslední šance: Když ho hráči připraví o sekeru stvoří se mu v dlani magicky dýka o kterou nemůže být připraven.
- Faleš: Rychle, ovšem ne moc silně zaútočí a hráči netuší kam povede úder.
Spelly po celou dobu boje:
- Povinnost vrátného: Ač ho hráči na první pohled zabijí, opět se zvedne. Jediná možnost jak ho zabít je připravit ho o všechny zbraně + odseknout obě ruce, obě nohy a hlavu.
- Nikdy sám: Každé tři emoty si Vrátný rollne 1 - (počet hráčů -3) a dle toho se spawnou základní mobky. Pokud rollne nejvyšší číslo tak se instantně do toho zvednou všechny silné nestvůry.
- Poslední postavení: Jakmile je na bojišti sám zvedá se mu odolnost jeho zbroje (kolem něj začnou v RP lítat modré čárky).a zbavuje se veškerých negativních efektů (zpomalení, hoří atd..) v tu chvíli.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
Dnes v 20.00 se podnikne další výprava, tentokrát dolů pod zem.
Co vás čeká?
Boj, zabíjení, rubání, ničení a... 2 opět rozpracovaní bossové.
Opět minimum hráčů jest 6.
Co vás čeká?
Boj, zabíjení, rubání, ničení a... 2 opět rozpracovaní bossové.
Opět minimum hráčů jest 6.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
Takže druhá část je za náma. Před náma už je jen finální boss prvního levelu. To bude zítra v 8 hodin opět. Je už jen pouze boss, tudíž to bude rychlé.
Jako odměnu zde hodím opět spelly bossů a tentokrát i mobek.
Miniboss 2: Psovod: - Člověk který má očarovanou mysl.
Fáze 1
- Používá bič a šavly.
- na vodítku má x psů (1 pes na 3 hráče), poslouchají pouze jeho.
- při boji je pustí a každý pes si vybere pouze jednoho soupeře, kterého chce za každou cenu zabít. Ostatní ho nezajímají
Fáze 2
- Začíná, když se hráči dostanou k němu na dosah biče.
- Kruhová aréna: Roztočí se a bič kolem něj tvoří větrnou bariéru, která přitom útočí na ty kteří jsou blízko.
- Podšlehnutí: Bičem podtrhne hráčům okolo nohy
- Přivolávací šlehnutí: Jednou za 2 emoty práskne bičem a objeví se jeden pes.
Fáze 3
- Začíná když se hráčové dostanou k němu nablízko.
- Obrana páníčka: Všichni pejskové se otočí a bez ohledu na sebe a okolí se snaží bránit Psovoda.
- Zvolání: 2x za život. Pejskové dostávají schopnost Skok na 2 kola.
- Rozkaz: Hráči si rollnou 1 - 39 si lehnou, 40 - 80 si sednou, 81 - 90 ztuhnou na jeden emote, 91 - 100 jsou odolní (2x můžu použít)
Fáze 4
- Těsně před smrtí zapíská hlasitě a na pomoc mu přiběhne x dalších psů (1 pes na 2 hráče) kteří okamžitě mají Zuřivost.
Jak jste jistě postřehli, fázy 4 jsem naprosto vynechal. Bylo to protože už bylo moc hodin.
základní mobka: zombík - mrtvola poslouchající Hlíče a Psovoda
- vydává pouze chrčení
- Zbraně: Ruce, lehké drápy
- NPC ID: 10698
Silná mobka : Hlídač - mrtvola s kouskem mozku
- používá meče a má inteligentnější útoky
- Hlídačmá pod kontrolou x zombíků (1 zombík na 3 hráče).
- NPC ID:
Silná mobka 2 : Zmutovany zombik - Zezačátku má jen jednu ruku.
- Pokud mu useknou ruku, narostou mu další dvě (max 10 rukou).
- Má drápy na kterých má zpomalovací jed.
- NPC ID: 10698
Silná mobka 3 : Pes - Zavytí: (1x za život) plošné zastrašení v krátkém rozsahu od sebe.
- Zavrčení: (1x za 5 emotů) zaměřený cíl se vystraší
- Skočení: Povalí cíl před sebou a ochromí na 1 emote.
- Skok: Povalí cíl před sebou a mohou běžet dále.
Jako odměnu zde hodím opět spelly bossů a tentokrát i mobek.
Miniboss 2: Psovod: - Člověk který má očarovanou mysl.
Fáze 1
- Používá bič a šavly.
- na vodítku má x psů (1 pes na 3 hráče), poslouchají pouze jeho.
- při boji je pustí a každý pes si vybere pouze jednoho soupeře, kterého chce za každou cenu zabít. Ostatní ho nezajímají
Fáze 2
- Začíná, když se hráči dostanou k němu na dosah biče.
- Kruhová aréna: Roztočí se a bič kolem něj tvoří větrnou bariéru, která přitom útočí na ty kteří jsou blízko.
- Podšlehnutí: Bičem podtrhne hráčům okolo nohy
- Přivolávací šlehnutí: Jednou za 2 emoty práskne bičem a objeví se jeden pes.
Fáze 3
- Začíná když se hráčové dostanou k němu nablízko.
- Obrana páníčka: Všichni pejskové se otočí a bez ohledu na sebe a okolí se snaží bránit Psovoda.
- Zvolání: 2x za život. Pejskové dostávají schopnost Skok na 2 kola.
- Rozkaz: Hráči si rollnou 1 - 39 si lehnou, 40 - 80 si sednou, 81 - 90 ztuhnou na jeden emote, 91 - 100 jsou odolní (2x můžu použít)
Fáze 4
- Těsně před smrtí zapíská hlasitě a na pomoc mu přiběhne x dalších psů (1 pes na 2 hráče) kteří okamžitě mají Zuřivost.
Jak jste jistě postřehli, fázy 4 jsem naprosto vynechal. Bylo to protože už bylo moc hodin.
základní mobka: zombík - mrtvola poslouchající Hlíče a Psovoda
- vydává pouze chrčení
- Zbraně: Ruce, lehké drápy
- NPC ID: 10698
Silná mobka : Hlídač - mrtvola s kouskem mozku
- používá meče a má inteligentnější útoky
- Hlídačmá pod kontrolou x zombíků (1 zombík na 3 hráče).
- NPC ID:
Silná mobka 2 : Zmutovany zombik - Zezačátku má jen jednu ruku.
- Pokud mu useknou ruku, narostou mu další dvě (max 10 rukou).
- Má drápy na kterých má zpomalovací jed.
- NPC ID: 10698
Silná mobka 3 : Pes - Zavytí: (1x za život) plošné zastrašení v krátkém rozsahu od sebe.
- Zavrčení: (1x za 5 emotů) zaměřený cíl se vystraší
- Skočení: Povalí cíl před sebou a ochromí na 1 emote.
- Skok: Povalí cíl před sebou a mohou běžet dále.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
Omlouvám se že v pátek nakonec event nebyl, skočili mi tam rodinné povinnosti a ani jsem se nedostal k počítači.
Tudííííž. Stále nás čeká krásný final boss prvního levelu.
Už se navrhuje level 2 s takovýma úpravama aby to nebylo tak časově náročné (bossové se naopak asi i prodlouží, ovšem creepy mezi nima zkrátí).
Tedy vás zvu na finální souboj prvního levelu v úterý v 20.00. Žádné náročné dostávání se k bossovi, žádné čištění podlaží. Už jen a pouze boj s Klíčníkem.
Tudííííž. Stále nás čeká krásný final boss prvního levelu.
Už se navrhuje level 2 s takovýma úpravama aby to nebylo tak časově náročné (bossové se naopak asi i prodlouží, ovšem creepy mezi nima zkrátí).
Tedy vás zvu na finální souboj prvního levelu v úterý v 20.00. Žádné náročné dostávání se k bossovi, žádné čištění podlaží. Už jen a pouze boj s Klíčníkem.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
A první podlaží pokořeno! Ač za velmi tuhého boje, dobrodruhové začali spolupracovat a Klíčník byl pokořen. Zde jsou jeho schopnosti.
Boss: Klíčník: -starý nemrtvý klíčník jehož kosti tvoří vstupní dveře do prvního podzemí
-pokud osoba nemá klíč a zkouší dveře otevřít násilně nebo jakkoliv bez klíče, tak se “poskládá” a brání dveře
Fáze 1
-vytvoří tři vězení a jedno sám pro sebe a bránu.
-během řešení hádanek se kolem vězení tvoří nemrtví(zombíci). 1 za 10 sekund.
-Po otevření všech zámku následuje rp souboj se zombíky, kteří se objevují kolem vězení
Fáze 2
- Ozbrojen dýkama
-když se hráči dostanou z vězení, tak se před nimi objeví x různobarevných dveří((2 dveře na 3 hráče)barva nemá roli, pouze to tak působí), x -1 mezi hráči, 1 před klíčníkem
-dveře jsou vzájemně propojeny a klíčník libovolně prochází dveřmi a zapojuje se do souboje
-pokud chce hráč projít, tak může jen nikdy neví, kde skončí a připraví ho to o část jeho sil(1. projítí-únava, 2. projítí- mdloby, 3. projití-roll na omdlení, 4. projít-může hrozit až rpk(pokud bude roll 1-25), 5. projít- jistý rpk)
-klíčník prochází bez úhony a s každým projitím nepřítele sílí
Fáze 3
- Fáze 3 začíná když jsou všechny dveře jakkoliv zničeny.
- Zbraně vymění za dvě sekery
- Klíčová obrana: Na okamžik se nad ním objeví zámek který ho učiní nezranitelným.
- Dveřní regenerace: HLAVNÍ Dveře mají celkově 10 libovolných použití na léčení. Vyléčí jakékoliv zranění.
Boss: Klíčník: -starý nemrtvý klíčník jehož kosti tvoří vstupní dveře do prvního podzemí
-pokud osoba nemá klíč a zkouší dveře otevřít násilně nebo jakkoliv bez klíče, tak se “poskládá” a brání dveře
Fáze 1
-vytvoří tři vězení a jedno sám pro sebe a bránu.
-během řešení hádanek se kolem vězení tvoří nemrtví(zombíci). 1 za 10 sekund.
-Po otevření všech zámku následuje rp souboj se zombíky, kteří se objevují kolem vězení
Fáze 2
- Ozbrojen dýkama
-když se hráči dostanou z vězení, tak se před nimi objeví x různobarevných dveří((2 dveře na 3 hráče)barva nemá roli, pouze to tak působí), x -1 mezi hráči, 1 před klíčníkem
-dveře jsou vzájemně propojeny a klíčník libovolně prochází dveřmi a zapojuje se do souboje
-pokud chce hráč projít, tak může jen nikdy neví, kde skončí a připraví ho to o část jeho sil(1. projítí-únava, 2. projítí- mdloby, 3. projití-roll na omdlení, 4. projít-může hrozit až rpk(pokud bude roll 1-25), 5. projít- jistý rpk)
-klíčník prochází bez úhony a s každým projitím nepřítele sílí
Fáze 3
- Fáze 3 začíná když jsou všechny dveře jakkoliv zničeny.
- Zbraně vymění za dvě sekery
- Klíčová obrana: Na okamžik se nad ním objeví zámek který ho učiní nezranitelným.
- Dveřní regenerace: HLAVNÍ Dveře mají celkově 10 libovolných použití na léčení. Vyléčí jakékoliv zranění.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
A další úroveň eventu se otevře v neděli 6.7 v 19.00
Co bude za kostěnýma dveřma které se proměnili v klíčníka? Co je na té kamené chodbě ve které jsou dvě zbroje po stranách?
Co bude za kostěnýma dveřma které se proměnili v klíčníka? Co je na té kamené chodbě ve které jsou dvě zbroje po stranách?
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
Omlouvám se, event se přesouvá na středu 8 hodinu večerní.
Dostanete menší bonus za to že se to nečekaně a pozdě přesunulo.
Dostanete menší bonus za to že se to nečekaně a pozdě přesunulo.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Re: Škola vědomostí
Tak bohužel až ve středu. Teď mi do toho ještě něco padlo.
Ardaren- Poèet pøíspìvkù : 54
Join date : 21. 05. 14
Age : 32
Location : Banka
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru