#3 - Úpravy jádra a něco málo z lokace
Strana 1 z 1
#3 - Úpravy jádra a něco málo z lokace
Stvořitelka s Vámi. Dnes Vám poodkryji několik funkčních systému, které u nás budou volně k dispozici. Nebudu to déle protahovat, čas nás tlačí, můj milovaný Lakam mi hraje na nervy svým hlubokým hlasem Marlona Branda a celý tým úspěšně dělá, že pracuje. Každopádně, nechť prohlídka započne...
Mount systém
Jako první vám zkrátka musím představit náš zcela unikátní systém vašich budoucích jezdeckých zvířat (dále jen "koní"). Koně nebudou s postavou spjati skrze spell. Díky athertově práci si nyní můžete užít se svým miláčkem naprosto vše, co vlastnictví takového koně obnáší. Napřed si jej budete muset koupit u prodejce (jak také jinak). Následně se vedle postavy spawnne NPC vašeho koně, kteréžto bude vyvedeno formou vehicle, čímž Vaše zvíře získává své vlastní HP. Co to znamená? Znamená to, že Váš kůň může v reálném světě být raněn, či dokonce zabit.
Jak ho ale budeme ovládat? - Na to připravil athert perfektní rozhraní v C++, jak vidíte na obrázku. Budete mít možnost koně vést vedle sebe, naskočit na něj či mu přikázat, aby stál na místě. Koně tak budete muset každý večer ustájit, a začít si svých miláčků vážit.
K čemu HPčka? - Jednoduché. Athert nám vesele zprovoznil i systém "bojových mountů", jak tomu s oblibou nadávám. Co to znamená? Nu, znamená to, že snad poprvé v historii RP serverů mohou Vaše postavy bojovat rovnou ze sedla, a srážet ubohou pěchotu do prachu cesty. A to i v PvE či PvP.
Nemůže mi pak mého koně kdokoli ukrást? - Mohli by. Žel, případní šejdíři mají smůlu. Pokud si to poctivě neodRPí, nemají šanci ukrást vlastníkova koně. Kůň poslouchá pouze jeho "kupce", a proto se odcizení v "OOC" nemusíte obávat.
Lana
Další z athertových systémů. Díky této vychytávce budou Vaše postavy moci spokojeně šplhat na budovy, či jinak nepřístupná místa. U obchodníka si jednoduše koupíte item lana, který se po užití vymaže z inventáře. Následně se objeví na místě, kde postava stála. Zde si opět vyberete z několika možností, od opětovného sebrání lana, po šplhání do výšin.
A nyní pár screenů z lokace, snad se vám budou líbit. Přeji krásné prožití jarních dnů. Pokud máte dotazy týkajíc se dnešní novinky, pište je sem, díky.
Mount systém
Jako první vám zkrátka musím představit náš zcela unikátní systém vašich budoucích jezdeckých zvířat (dále jen "koní"). Koně nebudou s postavou spjati skrze spell. Díky athertově práci si nyní můžete užít se svým miláčkem naprosto vše, co vlastnictví takového koně obnáší. Napřed si jej budete muset koupit u prodejce (jak také jinak). Následně se vedle postavy spawnne NPC vašeho koně, kteréžto bude vyvedeno formou vehicle, čímž Vaše zvíře získává své vlastní HP. Co to znamená? Znamená to, že Váš kůň může v reálném světě být raněn, či dokonce zabit.
Jak ho ale budeme ovládat? - Na to připravil athert perfektní rozhraní v C++, jak vidíte na obrázku. Budete mít možnost koně vést vedle sebe, naskočit na něj či mu přikázat, aby stál na místě. Koně tak budete muset každý večer ustájit, a začít si svých miláčků vážit.
K čemu HPčka? - Jednoduché. Athert nám vesele zprovoznil i systém "bojových mountů", jak tomu s oblibou nadávám. Co to znamená? Nu, znamená to, že snad poprvé v historii RP serverů mohou Vaše postavy bojovat rovnou ze sedla, a srážet ubohou pěchotu do prachu cesty. A to i v PvE či PvP.
Nemůže mi pak mého koně kdokoli ukrást? - Mohli by. Žel, případní šejdíři mají smůlu. Pokud si to poctivě neodRPí, nemají šanci ukrást vlastníkova koně. Kůň poslouchá pouze jeho "kupce", a proto se odcizení v "OOC" nemusíte obávat.
Lana
Další z athertových systémů. Díky této vychytávce budou Vaše postavy moci spokojeně šplhat na budovy, či jinak nepřístupná místa. U obchodníka si jednoduše koupíte item lana, který se po užití vymaže z inventáře. Následně se objeví na místě, kde postava stála. Zde si opět vyberete z několika možností, od opětovného sebrání lana, po šplhání do výšin.
A nyní pár screenů z lokace, snad se vám budou líbit. Přeji krásné prožití jarních dnů. Pokud máte dotazy týkajíc se dnešní novinky, pište je sem, díky.
- Screeny:
Naposledy upravil Gwyn dne Thu Jun 05, 2014 7:19 pm, celkově upraveno 3 krát
Gwyn- Admin
- Poèet pøíspìvkù : 84
Join date : 05. 03. 14
Re: #3 - Úpravy jádra a něco málo z lokace
Aktualizováno.
Gwyn- Admin
- Poèet pøíspìvkù : 84
Join date : 05. 03. 14
Re: #3 - Úpravy jádra a něco málo z lokace
Problém s uploadem vyřešen.
Gwyn- Admin
- Poèet pøíspìvkù : 84
Join date : 05. 03. 14
Strana 1 z 1
Povolení tohoto fóra:
Nemůžete odpovídat na témata v tomto fóru